Söndag


DATUM: 2014-11-02 | TID: 19:01:00
KATEGORI: Allmänt - 1 Kommentarer
I måndags hade jag min första tenta på universitetet, men resten av veckan har jag mest tagit det lugnt. I morgon startar den första fysikkursen. Jag har bläddrat lite i läroboken, och det verkar ganska svårt, men det kanske inte är så konstigt med tanke på att senaste gången jag läste fysik var på högstadiet.
 
 
 
Förra veckan hade Society6 fri frakt, så då passade jag på att klicka hem en fin Art Print och ett iPhoneskal. Det kommer dock att dröja ett tag innan jag får hem dem - leveranstiden är upp till fem veckor. Om ni inte har varit inne och tittat på society6.com tycker jag absolut att ni ska göra det. Det finns extremt mycket fint där.
 

Kommentarer
S A R A

så mycket fint på den sidan!

2014-11-09 @ 10:21:10
URL: http://sarafl.forme.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback