Long Time No See


DATUM: 2014-09-26 | TID: 16:22:00
KATEGORI: Allmänt - 0 Kommentarer
De senaste veckorna har inte varit särskilt händelserika, utan har mest bestått av att räkna matte och plugga biologi. Vi har ett uppehåll på några veckor där vi inte har några biologiföreläsningar, och matten läser jag ju på distans, så jag har spenderat mycket tid hemma.
 
 
 
I går beställde jag hem den här klänningen från ASOS. Min storlek var slutsåld i Monkis webbshop, så jag blev glad när jag upptäckte att ASOS sålde samma klänning.
 
Edit: Jag har ingen aning om varför texten och bilden har flyttats åt höger. Hela blogg.se verkar krångla för mig just nu. Om någon har en idé om varför det blir såhär - skriv gärna en kommentar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback