The Sims 4 - Första intrycket


DATUM: 2014-09-09 | TID: 10:56:00
KATEGORI: The sims - 0 Kommentarer
I torsdags satt jag nästan och vaktade brevlådan. Varför? Jo, jag hade förhandsbokat The sims 4, och jag väntade på att det skulle komma med posten på realeasedagen. Nu har jag hunnit spela några timmar och fått ett första intryck, och jag tänkte därför dela med mig av några tankar om spelet. Eftersom jag har provat CAS-demon tidigare har jag spenderat den största delen av tiden i byggläget.
 
Karta över Willow Creek, en av de två städer där man kan bosätta sig i grundspelet.
 
 
Mitt första hus i The sims 4.
 
 
 
 
 Mina åsikter än så länge:
 
+ Gränssnittet är snyggt och känns modernt.
+ Byggläget har blivit enklare att jobba i. Att man kan justera höjden på grunder och att det finns tre olika vägghöjder är också ett plus.
+ Möblerna känns modernare, och växterna är finare och mer detaljrika än i The sims 3.
 
- Städerna känns väldigt små, och det finns få tomter att välja på när man ska bygga ett hus.
- Belysningen. Det är alldeles för mörkt inomhus, och det finns inga snygga taklampor. Vi får hoppas på att det kommer att gå att ladda ner snyggare lampor snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback